You and I, you and I We're like diamonds in the sky

Skrivet den: 2012-10-01 - Klockan: 20:30:01 / Kategori: Emma / Direktlänk
Haaaha, somnade i soffan när jag kom hem, sov kanske 1 timme å är fortfarande dö trött!
Typ varit hos Swempa precis å han va urduktig idag, nuttisen ♥
Har även fått skolfotot, ÄNTLIGEN. Hade ju spel igår, hahahaha!
Funderar på att dra i mig nåt att äta, sen sova, är seriöst helt slut, sprungit i spåret idag med på idrotten, gick asbra, wihu!
Även bara 10 dagar kvar tills jag fyller år och jag längtar jättteeeeee mycket!!
Längtar oxå till imorgon, då ska vi möta 98 killarna på våran träning, och på söndag drar serien igång, är as taggad på de!!
Haha åh, har typ ingenting alls att skriva, så orkar inte ens försöka, är för trött, haha, godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0