världens bästa

Skrivet den: 2012-10-07 - Klockan: 21:32:42 / Kategori: Emma / Direktlänk
När jag red Swempa idag, så först i början så va han jobbig, stack i galoppen, bockade, lyssnade inte på skänklarna eller tygeltag, men sen klicka de, och han gick hur fint som helst min prins, han har blivit så duktig på att gå i form, blev sååå glad, men högervarv är fortfarande både han och jag dålig på, då blir de helt konstigt, men ska verkligen försöka fixa de så kommer de bli hur bra som helst,
ÅHH, kan inte ens förklara lyckan, va så nöjd med honom, världens finaste ♥
Och mamma tog nåra bilder, men har ingen än, så får väl visa sen, bjuder på nån annan så länge
åh va jag ska försöka få med mig Connie så hon får fota mig å swempa såhär nu när de är as fint med alla höst färger :D
Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fina bilder! :)

2012-10-07 @ 22:54:23
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0