söndag ...

Skrivet den: 2012-10-14 - Klockan: 22:24:00 / Kategori: Connie / Direktlänk
Seriöst, söndagar är en av de tråkigaste dagarna på hela veckan, om de inte är match, vilket det var idag!
spelade med damerna, eller ja, jag var reserv så jag spelade inte, men vi vann med 6-4 mot Uppsala Teknologer och jag har nog aldrig vart med om en mer spännande match hahaha!
Aja efteråt drog jag till Uppsala med Alice, skulle egentligen åkt till allians med några fler från laget men så blev de inte, och vi kom fram rätt sent och hade ingen att träffa/inga roliga matcher att kolla på så vi drog till donken och satt där i typ 2 timmar, sen drog vi hem hihi, askul var det iallafall!
seriöst gulligaste filmen nånsin, på tal om ingenting.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0