sååå bra

Skrivet den: 2012-10-06 - Klockan: 21:29:56 / Kategori: Connie / Direktlänk
Hade en aaasrolig dag haha! Vaknade vid 7 och tog 8:45-bussen till Uppsala med Alice för att kolla på Sirius p98 när dom spelade! När vi väl kom fram till stan hade vi lite problem med att hitta till rätt buss (alice......) men som tur va så träffade vi på toffe, och lite senare honken och pontus, så det löste sig :D 
när vi var framme mötte jag och alice upp christian och axel, så kollade vi på matchen och sirius vann med 9-2! sen gick vi runt lite och träffade wille, matte och några fler! så åkte vi till subway, köpte mackor och gick tillbaks till allians och åt medans vi kollade på nån dam-match! sen hade vi inte så mycket mer att göra där så jag, alice, matte och wille drog till stenhagen och kollade på när Storvreta vann över Stenhagen med 5-1! träffa också albin, pontus, ellinor och några fler där så de va kuuuul!
aja nu ska jag sluta babbla men de va iallafall värt att vakna så tidigt hahaaaaaa
ska kolla på film och sen sova för jag har ju match imorn hihi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0