så jävla lat

Skrivet den: 2012-10-15 - Klockan: 18:04:00 / Kategori: Connie / Direktlänk
Har träning idag med damerna, me jag hittar ingen motivering till att träna idag då jag har en ben & jerry's som står i frysen och även ska gå över till emma en liten stund om fira henne då jag inte gjort det än (dum jag vet...) så känner att jag inte kan eheh. aja har bestämt mig för att verkligen ligga i med träningen speciellt hos damerna då jag utvecklas mer där, även med f97 men jaja ni fattar haha pallar inte förklara... känner mig så oerhört lat idag jaaa..
kolla bara på han, är han inte bara för snygg eller?!?! aja sofia och emma håller iallafall inte med mig......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0