Praoen osv osv

Skrivet den: 2012-10-10 - Klockan: 19:20:59 / Kategori: Emma / Direktlänk
Eftersom att jag inte uppdaterat nåt alls denna vecka typ så tänkte jag skriva lite om praoen och så.
I måndags, så fick vi typ, städa på morgonen, dammsuga å skura hela alltet, haha, sen fick vi hålle på och fixa med foder och flytta på saker i butiken typ resten av dagen, fast va typ as långa pauser för att de inte fanns nåt att göra, så då satt vi bara och degade, haha, as tråkigt.
Igår så städade vi igen på morgonen, och sen degade, sen så fick jag hjälpa till att hålla i en hundvalp som skulle klippas, haha stod i en timme och försökte hålla valpen stilla, men han va ju jätte rädd stackarn, haha, men de blev bra efter ett tag, såå söt liten hund!
Efter de satt vi och dega lite igen, sen fick Linn bada nån hund och medans hon gjorde de fick jag göra kontaktövningar med 2 av hundarna, en jätte stor typ varghund eller va de är, å ja är typ halft rädd för stora hundar, men hon va jätte snäll så de gick bra, å sen efter fick jag dalmatinen jag är kär i, haha, ååhh jag blev verkligen kär, nuttisen, de gick bra med henne me, och efter de så slutade vi tttyyyyp
Idag började vi återigen med att städa, haha, sen fick vi va med när en pudel skulle klippas, fick typ bada den, haha första gången i mitt liv jag badar en hund, å sen fick jag torka den, med en hårfön.. hahahahah.
De tog typ 2 timmar, så efter åt vi lunch och efter de fick vi borsta nån spets, som inte gillade att bli borstad haha, haha hon hatade de typ, och sen satt vi inne hos hundarna i typ över en timme, satt med Hilma, dalmatinen så somnade hon, nuttiseeeen, haha och efter de slutade viiii.
Imorgon börjar vi lite senare för jag ska ta spruta i skolan, :c Och så ska vi och käka pizza som lunch eftersom jag fyller år, HEHEH, ofeta, nej men de blir aaaaasbra.
Får lägga upp alla bilder på fredag, för orkar inte ladda in dom nu mitt i veckan, och eftersom mobilbloggningen är cp så får ni väntaa, haha , nu ska jag duscha, hejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0