Natten är vacker och du är som natten

Skrivet den: 2012-10-06 - Klockan: 14:31:52 / Kategori: Emma / Direktlänk
Hann och orkade inte blogga igår, hade sovmorgon som va skönt som fan och sen en kort dag i skolan och sen direkt efter skolan till uppsala med Linn, haha, vi slutade tidigare oxå för att vi inte hade nån musik, så drog vi in till uppsala å hade ingenting alls att göra, menmen, hade as kul!
Taken 2 va typ lika bra som ettan, och jag är ju typ över kär i 1an, så jag blev kär i den här oxå, helt sjukt va bra den va, å spännande som fan med, åh den ska jag oxå se typ 100 ggr :')
Sååå drog vi en kebab iiigen, hah standard för oss ;)
Kom hem vid halv 11, å va trött som faan, så ja somnade direkt när jag lagt mig i sängen, och idag hann jag knappt vakna sen stack jag till stallet och red en stund med Matilda, äntligen är dennis å flis tillbaka så hon kan rida med mig, wii, äntligen, haha, fast de är kallt som fan, va minusgrader inatt, så man får klä på sig som faan, usch å fy.
Mamma håller även på å bakar till min födelsedag, så de luktar typ asgoooott.. ähähä..
Men jaja, bloggar senare :D
Saknar turkiet å väärmen, åååh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0