meeeeeeen gah

Skrivet den: 2012-10-02 - Klockan: 21:48:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Hade skrivit ett inlägg , så glömde jag bort att publicera, å de blev ju konstigt om jag skulle publicera nu, haha..
De va iaf askul å spela idag, vi mixade lagen för killarna va typ trippelt så många som oss eller nåt, men de va seriöst skit kul, fast gick dåligt som fan för mig, men whatever, taggar om för match mot storvreta på söndag!
Vi vann iallafall med 5/6-2/3 håller inte koll, men nåt sånt, hihi.
Har precis duschat nu så ska blåsa till håret sen lägga mig och lyssna på musik, och imorgon vaknar jag upp med en häärlig träningsvärk som jag ser såå framemot, huehue..
Godnaaatt
bra kvalle på bilden assååå heheh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0