Höstlov? Haha, snarare vinterlov..

Skrivet den: 2012-10-26 - Klockan: 17:18:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Rubriken talar feeeeeeeett, är ju så in i helvete kallt, fryser sönder, å kan knappt rida heller för att de är is nu när de snöat, men red idag ändå, pappa följde med till stallet, så red en sväng, swempa va typ ganska fjantig, rädd för träd..? haha aja, han är ju lite speciell min lilla pålle, annars va han duktiiig, förutom att han bocka ganska mycke haha, söte
 
Idag slutade vi kvart i ett pga att de va för kallt i skolan, haha, smartaste beslutet rektorn tagit på hela detta år iaf, helvete va man frös! Vem fan lämnar fönster öppna lixom? Retard lärare lixom..
Hade iallafall inga lektioner idag jag, för hjälpte till med spökvandringsgrej i skolan, så ni ska få se hur jag såg ut sen, huehue. Iallafall as najs dag, ska senare träffa Daniel å Robin tror jag, de blir najs de me!
FYFAN SÅ JÄVLA FUCKING SKÖNT MED LOOV, ÅÅÅÅÅH, FUCK SKOLAN!!!!
Bloggar lite senare för nu ska jag ner och göra tacos, mums :')
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0