Helgen !

Skrivet den: 2012-10-03 - Klockan: 21:07:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Helgen kommer bli bra som fan, på fredag så ska jag med Linn till uppsala efter skolan, typ kolla i lite affärer äta kinamat (♥♥♥♥♥) och kolla på bio, Taken 2, eftersom att båda älskar första filmen så blir de ju perfekt ;)
Sen på lördagen ska jag försöka få matilda att rida med mig, ska även fota Falken när hon rider, och sen ska jag sova och tagga match med Pernilla tror jag, äntligen, va ju ett tag sen så nu hoppas jag att de blir av!
Å ahh på söndag så ska vi ju då till Storvreta å spela match, as taggad redan nu, fan va vi ska köraa!
Jaaamen så ser min helg ut, fullt upp hela helgen då rättare sagt, haha puss godnatt
gammaaal bild igen hihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0