HEEEEEELG

Skrivet den: 2012-10-05 - Klockan: 18:13:12 / Kategori: Connie / Direktlänk
Inte tänkt alls på att det är fredag så blev helt plötsligt asglad och taggad hahaha!
Helgen kommer bli asbra, har allt planerat hihi! idag ska jag mest bara umgås med familjen, så ska jag kolla på Charlie St. Cloud , verkar vara en vääldigt bra film, och dessutom är Zac Efron med hihi!
Imorn ska jag och Alice åka tiiidigttidigt till Uppsala för att kolla på Sirius p98, åh så snälla vi är ♥♥
Och på söndag är det...... MAAAATCH MOT STORVRETA hihi, är astaggad ja, även fast jag nästan är säker på att det inte kommer gå bra, men ska dessutom träffa toffe då! så de gjorde mig betyyydligt mycket gladare!
 
Kommentarer
Postat av: nånrandombruuud

hej, kan inte du filma när du spelar gitarr och sjunger och ladda upp de på bloggen? De skulle vara jätte roligt och höra dej sjunga för du sjunger säkert as bra och är säkert jätte bra på gitarr! :D

grym blogg!

Svar: Haha nej tyvärr det tänker jag inte göra, spelar och sjunger bara för att roa mig själv och det är inte direkt nåt jag delar med mig av till nån annan :)
None None

2012-10-06 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0