har det bra

Skrivet den: 2012-10-30 - Klockan: 18:31:19 / Kategori: Connie / Direktlänk
Sov hos emma inatt och kollade på One Tree Hill aslänge (måste vara den bästa serien helt seriöst...)
så åkte vi in till uppsala idag med lollo och ellen för emma och lollo skulle till tandläkaren, så jag följde med hihi. efter det träffade vi douglas och theodor en liten stund och sen toffe och oliwer! sen köpte jag och emma en varsin starbucks kaffe (eller latte vad de nu va) och den va så sjukt goood! och jag som inte ens tycker om kaffe haha!
Så kom jag hem för en stund sen och har packat till träningen och nu ska jag läsa denhär tidningen som jag hittade på mitt rum nyss hihi
tycker att alla borde smaka denhär, asså fyfan vad god ♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0