Haha pigg häst

Skrivet den: 2012-10-10 - Klockan: 20:32:01 / Kategori: Emma / Direktlänk
Red Swempa idag, och han va sjuuuukt pigg, va as steppig hela tiden, sen när jag kom till vägen där jag skulle trava, så bocka han så fort jag började trava, sen tog de ett tag å sen började han igen, haha han va oxå rädd för allt möjligt, va typ en fasan som flög ut framför han å då trodde jag att jag skulle flyga av hahaa..
Sen så va han så taggad så han t.om stegrade sig, haha, märks att han kommit i trotsåldern, han har blivit ganska jobbig haha, men sen så va han jätte duktig med formen och så igen, hjärtisen
Imorgon får han vila igen och sen på fredag ska jag rida på ordentligt så han inte har så mycke överskottsenergi kvar, haha!
ehhh sorry för mke häst uppdateringar, men vafan, blir ju tomt annars (a)
Kommentarer
Postat av: Angelica Björlin

Tack för din kommentar! /Emma och Connie

2012-10-11 @ 14:38:24
URL: http://angelicasvarld.se/
Postat av: Angelica Björlin

Fin blogg! Jättefin verkligen :)<3

2012-10-11 @ 14:40:26
URL: http://angelicabjorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0