Bra dag

Skrivet den: 2012-10-11 - Klockan: 21:59:50 / Kategori: Emma / Direktlänk
Haha, kände att Connie la ut väääldigt fina bilder på oss i förra inlägget, men måste skriva tack så jätte mycket, du är bäst och jag älskar dig snuttan!
Blev väckt halv 7 ungefär, av mamma å pappa å jeppe som kom och sjöng, sen somnade jag om, och blev väckt av farmor en timme senare som ringde, haha, sen va de rätt ovärt att somna igen, så låg i sängen och dega en halvtimme och sen gick jag upp och åt frukost osv, stack till skolan, tog spruta, och till jobbet, fick direkt hjälpa till i trimmet, typ bada hund och torka hund, haha, tar lixom 2 timmar, as jobbigt, så direkt efter stack vi och åt, kebab ♥♥
Och sen satt vi å gosa med hundarna och gick ut å gick med dom, as myys!
Efter så typ va vi me och badade en till hund, sen fick vi sluta, as soft dag men ändå är jag trött som fan.
Kom hem, åt, och sen kolla tv, sen kom mormor och morfar + farmor och farfar och gratta mig, haha fikade så är fortfarande as mätt, gah.
Fick typ 1500 kr, parfym, locktång, böcker, sminksaker, å lite andra saker, hihi
ska typ lägga mig snart me, är skit trött seriöst, däckar närsomhelst, hah, imorgon kommer de ty pva jobbigt på praoen med, för alla varor kommer då, gah, orka.
Haha, aja, godnatt och tack för alla Gratulationer ♥
Lilla Baltuus, nutten!
Instagram bilder därav kvalitén, och ja, jag va död på sista bilden, haha :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0