Att rida barbacka på en as pigg häst resulterar..

Skrivet den: 2012-10-14 - Klockan: 18:58:43 / Kategori: Emma / Direktlänk
Blåmärken över hela benet, skrapade knän å lite sträckningar här å var ☺☻
Kanske inte den bästa idéen jag fått för mig, de blåste as mycke + att swempa va stirrig redan innan, haha, men jaja, va as kul iaf!
Isak drog iväg å bockade helt random, så swempa fick panik, reste sig och vände sig om och bockade, haha, så ja gled av rakt på värsta grusvägen, så typ gled jag efter oxå, haha ååh!
Aja, skrattade as mycket iaf, så va ba upp igen och fortsätta, sen fick han lite spel å började resa sig nån gång igen efter ett tag men de va för att Isak höll på och va as pigg, hahahah!
Pallade inte blogga igår som jag skrev, men connie skrev ju resultatet, såååå, men aja, nu vet ni att ja lever, tjoo!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0