visste ni att...

Skrivet den: 2012-11-27 - Klockan: 23:01:00 / Kategori: Connie / Direktlänk
* jag älskar att träffa nytt folk
 
* jag pratar väldigt högt
 
* jag är jättekort (157cm) och kallas dvärg av i stortsätt alla mina kompisar haha...
 
* jag blir arg sjukt lätt
 
* jag går hellre utan smink i skolan än med
 
* jag är ofta väldigt självsäker
 
* jag bryr mig knappt om vad folk tycker om mig
 
* jag varken röker eller dricker, har aldrig nånsin gjort det
 
* jag tycker att de flesta som är 1 år yngre än mig är mycket roligare & mognare än dom i min ålder
 
* jag skäms sällan när jag gör bort mig
 
* jag tycker jag var väldigt ful mellan 5an och 7an
 
* tjejer som inte känner mig verkar genast dra slutsatsen att dom hatar mig, även fast jag aldrig pratat med dom
 
* den allra bästa kompisen jag nånsin haft är en kille jag inte får ha kontakt med längre
 
* jag kollar på bio i stort sett varje helg
 
* jag kan bli väldigt kaxig haha..
 
* jag vill bo i Uppsala
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0