Klicktränat

Skrivet den: 2012-11-27 - Klockan: 22:54:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Drar iväg ett tidsinställt också för att jag uppdaterat så dåligt!
Idag i stallet så klickade jag med swempa, va askul för han är så smart så han fattar direkt, har lärt han puss förut, så han vet att han ska pussa mig när jag tar bak armarna bakom ryggen, men nu sa jag puss istället och klicka när han gjorde rätt å gav godis, så nu kan han de på kommando :D
Klickade även in honom så han lyfter hovarna när jag står där och sägen hoven, gulliiiis, haha!
Han va så mysig idag, åh ♥
Ville bara säga de lixom, ska lära han buga och vacker hov sen hade jag tänkt, sen även lite andra saker har jag i tankarna :d
haha puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0