Kall och trött, åh

Skrivet den: 2012-11-30 - Klockan: 20:29:30 / Kategori: Emma / Direktlänk
Tjeeeeeena, precis kommit upp ur soffan där jag legat sen jag kom hem från skolan, drog på mig onepiecen direkt när jag kom hem, as mysigt!!! Men haha, blev skit trött av de, inte varit trött alls idag för att jag fick sova längre eftersom jag har min älskade sovmorgon på fredagar ♥
Eh, dagen har varit kall och ganska seg, men ändå inte på nåt sätt, skolan gick typ skit fort, haha, har även kommit hur mycket snö som helst, så ja, jag är deprimerad, aja, ska bygga snögubbar på måndag i skolan med linn och julia, hahah palla oss.
Aja, ikväll skulle jag kanske träffa Sebbi, men får se hur de blir med de, han spelar match just nu, lycka till!
Och jag är skit trött, så vi får väl se hur de blir med de, kanske kan träffa honom imorgon efter stockholm isåfall, hihi. Om det blir något stockholm eftersom de snöar så jävligt, annars får han väl va med mig hela dagen, hehe ☺
Nu sitter jag med sjöddan i skype å pratar på som fan, haha, fett kuuuul!
bjudeeeeeeer haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0