Jag hatar vintern, och snö, och allt

Skrivet den: 2012-11-28 - Klockan: 22:24:24 / Kategori: Emma / Direktlänk
Inte nog med att de blåser in i mitt rum, så ska de börja snöa också, för helvete, fryser redan ihjäl som de är?
Kollade lite väderrapporter eller va fan de heter, på söndag när vi ska stå på torget på skyltsöndagen ska de typ va -10, FYFAAN! Kommer förfan bli en jävla isbit, haha fuck it.
Aja på med finmössan ba så blir de hur bra som helst!
Faast, kommer de mera snö inatt så blir jag deprimerad, jag hatar snö, okej om snön kommer kanske en vecka före jul, är kvar över nyår och försvinner i slutet av januari eller nåt men jag vill inte ha snö nuuuu, fast, de kanske är bra för då kan man mudda alla dryga jävlar. Hahahaha.
Även första gången facebook INTE spammas av snö statusar typ, haha
aja, nu ska jag lägga mig, godnattttt ♥
^ det ända bra med vintern, fina hästbilder, hehehhe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0