Hatar snö

Skrivet den: 2012-11-30 - Klockan: 18:23:00 / Kategori: Connie / Direktlänk

Jag tycker fan inte om snö och vinter alls haha, eller iallafall inte de senaste 2-3 åren! Vafan är kyla bra för...
Har iallafall inte gjort så mycket de här dagarna, fikat lite med laget och pratat om vad vi ska göra av pengarna vi samlat in, och sen kollat på när herrarna spelat mot Livets Ord och förlorade med 12-4..... Blev lite halvt deprimerad där
Spelade cod också, och fick 19 kills och hamnade dessutom högst upp på listan efteråt, tro det eller ej omgomgomg :pppp
Var en asskön dag idag, kom till skolan, hade 1 lektion och sen hål i 3 timmar och 40 min!
Kom hem typ nyss då jag åkte till gimo och hjälpte min syster med flytten direkt efter skolan, är helt slut så nu laddar jag om med himmelska mackor och oboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0