KALLT

Skrivet den: 2012-11-28 - Klockan: 21:52:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
De enda bra med vintern är typ att man går runt i myskläder jämt, haha, raggsockor imorgon (a)
Va kallt som faan att cykla till skolan i morse, blåste snö/regn i ögonen så man dog å samma sak på väg hem å resten av dagen, har pluggat fysik med Julia sen vi slutade skolan, kom hem vid kvart i 9, så jag hoppas jag kan de där! Judendomen provet gick bra iallafall så hoppas på de bästa!
Va även ute nån timme (wtf?), skulle sälja lotter men de blev inte av, haha vågade inte knacka dörr..
Så sålde till Connies familj å Linns familj bara, haha 11 lotter iväg och nu har jag bara 4 kvar till farmor och farfar + mormor och morfar, smidigttttt :D
Haha dock så är de verkligen inte mitt jobb att sälja saker, kommer på de dagen innan dom ska in lixom så hade lite panik, men de gick bra de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0