You've gotta learn to live the life

Skrivet den: 2012-05-07 - Klockan: 19:06:40 / Kategori: Emma / Direktlänk
I skolan möttes vi i klassrummet av en gråtande klassföreståndare.
Handlade ju somsagt om samma sak som Connie skrev, så tänker inte skriva allt igen.
Tyckte jätte synd om alla lärare å så som grät, usch, då blev man ju likadan själv för att de typ smittar av sig.. Hemskt
Så nu får vi väl se hur det blir med matten, hade honom, och så är vi några veckor ifrån att få betyg, så känns som att de inte kommer bli så bra i matten nu iallafall, får väl ha en vikarie fram till sommarn, å dom lär väl inte kunna sätta betyg direkt..
Jaja de blir väl bra får man väl hoppas..

Efter att dom berättat dehär och hissat flaggan osv, så åkte klassen till gimo till ungdomsmottagningen, va där 2 timmar typ, rätt tråkigt, men skönt att slippa all dålig stämning i skolan å så, när vi kom tillbaka va de lite bättre faktiskt, åt typ direkt när vi kom dit, sen stack jag till uppsala med mamma efter lunchen, för jag skulle spänna tandställningen, fast när jag kom dit så spände dom den inte, utan la i två till fästen, så har skit ont på bara dom två tänderna som är längst in, aj som fan typ, hoppas ja får ta ut skiten snart

Sen så shoppa vi lite å så, köpte skit söta skor till konfirmationen, wihi!
Älskar skor, haha ♥♥♥

Kände att dehär blev ett väldigt lång och tråkigt inlägg, men yäyä

Nu ska jag försöka få min bror att låta mig spela fifa, hihi



tjo ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0