yoooo

Skrivet den: 2012-05-21 - Klockan: 17:48:22 / Kategori: Connie / Direktlänk
kom precis hem från alunda, blev 2 bäst dagar med erika hahaha! åkte först till alunda med bussen och där hoppade erika på så åkte vi vidare mot stan, där skulle vi kolla på fotbollsmatchen (sällan jag heh) som va i Valsätra. Alex sa åt oss att at 3an eller 14, de vettefan, och så skulle vi ta från antingen stadshuset eller centralstation. så tog vi 3an från stadshuset och det var tydligen åt fel håll så vi hamna i Östra Nyby och ingen visste vart det låg ens och vi fick typ panik hahahaha. vi hitta iallafall tillbaks till stan och där skulle vi alltså ta 14 från stadshuset (tror jag?), men den kom aldrig så vi sket i den och gick till donken, där var det aslång kö så vi gick till station istället för att ta bussen hem till erika, och då hade vi missat bussen med 3 minuter så den gick inte förns om 1 h igen eftersom det var helg. så vi satt där i typ en timme och försökte få nån att åka till stan och va med oss en stund, men vi lyckades inte .. vi träffade iallafall simon, eremias och thomas när det var 5 minuter tills bussen skulle gå haha, men vi prata med dom i ett par minuter och sen kom äntligen vår buss! så vi åkte hem till erika och va med ida också, så skulle alex och hans 2 kompisar komma men det blev för sent :( vi hade iallafall grymt kul hahaha och aa. vi somnade nog vid tre tror jag och vaknade halv 10 typ, ida åkte till stan 12 och sen kom alex till erika, så lagade vi mat, köttbullar och potatismos eheheh. sen vid 4 tror jag åkte alex hem och jag och erika tog samma buss som ida och julia till östhammar! sitter här hemma nu och måste börja läsa på en bok från skolan, har bara läst typ 3 sidor och måste skriva en recension också, great ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0