Yo bro's

Skrivet den: 2012-05-17 - Klockan: 13:50:13 / Kategori: Emma / Direktlänk
Vaknade för en stund sen, har skit tråkigt nu, degat här hela tiden sen dess, kollade på fotboll en stund, typ Real Madrid mot nåt annat lag, men de orkade jag inte kolla på, Real vinner ju ändå så de slösar bara på tid ;)
Kom då på att Ronaldo har samma nr i fotboll som jag hade, haha, fett kung! :D

Mamma å pappa drog till Stockholm imorse, ångrar lite att jag inte följde med faktiskt, men jaja, kanske hittar på något om en stund, sen så ska ja å bror min till farmor och farfar å äta, mys!
Håller just nu på att slänga ihop en video på mig och Swempa, snart ridit han i ett år, de har gått såå fort, och han har blivit en helt ny häst, att börja rida en 3 åring och vara med i hans uppväxt och hjälpt till med hans ridning är en helt underbar känsla, kommer aldrig få en sån kontakt jag har med han med någon annan häst, tror jag..
LOOOOVE IT!

Imorgon ska jag fixa mina naglar igen, as nice, sen på eftermiddan ska jag va me Pernilla, hon sover här tror ja så ska vi spela amnesia, haha, ska bli bra kul, vi kommer typ skita ner oss, de ska ju typ va skit läskigt?
Har iallafall kollat på massa filmer på youtube på såna som spelar de å dom är typ as rädda hahahah, får typ spela in ljudet när vi spelar, haha!

Så är de 9 dagar kvar till konfirmationen, bra taggaaaad förutom att jag ska klippa mig typ 2 dagar innan och jag vill ha långt hår på den men de kommer ju gå åt pipan för att jag har så slitet hår :(, haha, och 27 dagar till skolavslutningen, de här ska lätt bli den bästa sommaren ever, shit va kul, längtar som en tok dit typ, wiiiii hihihihi


Kärlek till bilden ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0