Whistle baby, whistle baby

Skrivet den: 2012-05-03 - Klockan: 19:05:13 / Kategori: Connie / Direktlänk
Är inte alls på humör idag, gått runt å bara tänkt på en massa grejer som jag känner att jag inte kan ta upp här, än iallafall. Sen så hände det bara en liten grej i måndags som nu är löst, nu förstår jag verkligen dendär känslan när man känner att ansvaret eller något som bara är tungt att tänka på dras bort från ens axlar, allt bara lättar haha. Hade en del av engelskaprovet idag, de va nån läsförståelse, var den enda i klassen som fick alla rätt, haha bra stolt tjej! Kanske inte låter som om att jag haft en dålig dag eller nåt men det har jag faktiskt, vet bara inte varför, känner mig jättenere och ååh, palla va sån. Har inte planerat något i helgen, förutom att jag antagligen ska till stan med Alice på söndag, men annars inget så ifall någon vill hitta på något så är det bara säga till, eller träffas på stan, jaja you get it. Träffade liksom jättemånga på stan i måndags men det gjorde bara så att jag saknar alla ännu mer haha :(
dendär är så sann, ååh!^
Kommentarer
Postat av: Ebba

Du och Emma kan komma på Dj @nton imorgon? ;)

2012-05-03 @ 22:05:28
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0