vill. spela. innebandy. NUUUUUUUU!

Skrivet den: 2012-05-30 - Klockan: 20:54:17 / Kategori: Emma / Direktlänk
jag fick värsta rycket, vet att jag inte har tid osv, men jag vill verkligen spela innebandy, saknar de som fan, och de känns verkligen som att jag har tappat allt eftersom jag inte tränat på jätte länge typ, okej, sista gången jag spelade va i början av april, men ändå, jag får paniik, vill spela match å bara köra på som bara vårat lag kan, för vi har en sån jävla laganda!
Förstår inte hur vi kunde hålla humöret på topp även fast vi låg under med hur mycket som helst, stoooor kärlek till ibk östhammar f-97/98, helt sjukt så bäst!
Bara att hoppas med sitt liv att de finns en 97 serie i år med, och att vi har en tränare , minst, och att de blir ett 97 lag och att vi inte behöver bli damer, vill verkligen inte spela med damer, för att jag är jätte liten och jag kommer bli helt manglad, haha, orkar inte de, va helt död i kroppen efter våra matcher, så hur skulle de va om jag spelade med damer..?
Nej, men jag håller tummarna som fan att de blir sommarträningar och att de blir ett lag, verkligen, för vi hade alltid sjukt kul, och vi blev verkligen ur bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0