Var dig själv, för ett original är mer värt än en kopia

Skrivet den: 2012-05-07 - Klockan: 18:07:16 / Kategori: Connie / Direktlänk
Idag när jag kom till skolan så var allt först som vanligt osv, sen på mentorstiden berättade vår mentor att en no-lärare på vår skola dog igår kväll, vi hade inte honom men endå, ååh fett sorgligt. va typ asdålig stämning i hela skolan, elever och lärare som grät, minneslund i biblioteket, flaggan hissad halvvägs och massor. vi fick sluta tidigare från nästan alla lektioner å vi behövde knappt jobba, blev lite av en skön dag när det gällde lektionerna alltså. Slutade typ innan 2 och följde med tjejerna när dom köpte glass, satt vid källör med dom också, men drog hem för de blåste som fan vid vattnet haha.. Kom iallafall hem å duschade, taggar inför konfaläger på fredag, min födelsedag på söndag + grönalund och bara en skoldag nästa vecka! Plus att jag troligen åker hem till erika nästa helg också, woopwoop! Sen så vill jag bara säga hur mycket jag stör mig på vissa personer som det är meningen att man ska tro att dom är ens kompisar så sitter dom bara å ljuger hela tiden och bara vill få veta massor av saker, och när dom vet tillräckligt slutar dom prata med en och börjar prata om en istället. Bra less.
It's okay. I understand.
She's skinnier. She's funnier.
She's prettier.
Don't worry.
I wouldn't choose me either.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0