Vädret in my fucking heart ♥♥♥

Skrivet den: 2012-05-23 - Klockan: 19:21:13 / Kategori: Emma / Direktlänk
Älskar vädret! Älskar sommarn! Älskar mitt humör! Älskar allt!
Livet är fan underbart, är på allmänt asbra humör, och de är as skönt!
Dock as jobbigt med så varm, hade ju nån springsak me hela skolan idag, va as tungt, å glömde knäskydden hemma, så hade bra ont, men de gick bra ändå tycker jag, kom först av tjejerna i 8an, så vann en t-shirt som jag inte fått en haha, gulligt!
Så va de rätt kvavt (stavning?) idag, så de va jätte jobbigt att springa med min dåliga kondition, haha :(

Så är ja bra glad för att vi är lediga imorgon, ska bli såå skönt!
Ska ut till stallet,  sen klippa mig, sen så ska jag försöka hinna lägga mig i solen ett tag oxå, behöver bättra på brännan en aning, haha!

Palla dehär, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0