ttttjabba tjena hallå!

Skrivet den: 2012-05-31 - Klockan: 19:47:02 / Kategori: Connie / Direktlänk
Som igår så satt jag och spelade cod hela dagen när jag kom hem hahaha! men de är fan askul, har bara inte kommit på hur man spelar online än för man måste ha nån internet-kabel och jag fattar ingenting, så om de är nån snäääääll människa där ute som vill hjälpa mig med det så skriv! men igår i skolan hade vi matteprov och so-prov, tror det gick bra med båda, får se! idag gjorde vi iallafall inget speciellt i skolan (som vanligt) så jag pallar inte skriva om dagen haha. OM 9 DAGAR ÅKER JAG OCH EMMA TILL GRÖNAN WOOPWOOP! tja random, men va bara tvungen, är astaggad! :D wellwell ska sluta tjata nu, VI HÖRS AMIGOOOOS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0