Trött..

Skrivet den: 2012-05-01 - Klockan: 17:52:30 / Kategori: Emma / Direktlänk
Sorry för ingen uppdatering från min sida igår, hade skit tråkigt på dagen men orkade inte!

Gick upp vid halv 9 för att åka till hästen vid 9, va rätt trött resten av dagen å kvällen då haha..
Fast kvällen blev riktigt rolig faktiskt!

Nu idag sov jag till typ kvart i ett tror jag, sen kom Linn hit så satt vi å pluggade ett tag

Senare ikväll ska ja på fotbollsträning, blev dit tvingad ja.. Men får väl testa, slutade innan säsongen för att ja tyckte de va tråkigt, vet inte ens om mina fotbollsskor passa längre, aja, de blir nog bra, vet inte om jag ska börja eller inte, men de kommer väl som de kommer :d

Nu ska ja typ dra slaggen ett tag igen tror jag, är så jävla trött,

Tjaaaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0