TAGGAR LÄGEEER ♥

Skrivet den: 2012-05-11 - Klockan: 15:09:40 / Kategori: Connie / Direktlänk
Taggar galet till lägret haha, blev precis skiiittaggad! Dagen var så sjukt skön, först hade vi engelska, sen fysik, sen orientering (med Alice den allsmäktige) som gick aaasbra haha! efter idrotten pallade vi inte byta om så vi gick i springbyxor och t-shirts till matsalen och käkade, fick lite folk som kollade konstigt på oss hehe, men de sket man i! tog ledigt från dom två sista lektionerna (svenska och bild) så jag skulle hinna hem och packa/fixa det sista innan resan. När vi skulle cykla hem så ösregnade det så blev dygnsur, och jag som inte ville ha blött hår.. :( aja kom hem och duschade, fönade håret och plattade det (att jag hann..). Sen packade jag det sista och allt fick plats, weey! Cyklade sen till ica och mötte Emma där som slutade senare, så köpte vi masssor av godis och snackade med henne också, bra skönt att känna att man har nån som man inte är så jävla skoltrött på eller som bara är konstig överhuvudtaget ♥ har varit full rulle enda sen jag kom hem (12.30 typ) och nu kan jag äntligen bara sitta ner haha! Fast funderar på att städa rummet, får se om jag hinner ahhaha! kommer förresten bli dålig uppdatering från min sida iallafall, men det får ni stå ut med och vi är tillbaks på tisdag kväll igen!
asdfghjkl vad glad jag är ♥
Kommentarer
Postat av: annie

hej! nu finns vinnarna i veckans blogg uppe!direktlänk, http://anniehjelm.blogg.se/2012/may/vinnarna-i-veckans-blogg.html#comment

super kul att du va med, kram!

2012-05-11 @ 16:46:10
URL: http://anniehjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0