Sverige ♥♥

Skrivet den: 2012-05-17 - Klockan: 22:54:15 / Kategori: Emma / Direktlänk
Suttit och kollat på hockey nu på kvällen, första hela matchen jag ser faktiskt, tycker de va lite synd att dom förlorade idag, dom hade ju kommit så långt och skulle kunna kommit längre om dom kämpade på som dom gjort tidigare, jaja, Sverige för alltid ♥
Nästan så jag började gråta för att dom åkte ut, hahah, gud så insatt ja va i matchen..
Sen så har min dator blivit jätte konstig, typ jätte mörk på skärmen, den är så som den ska va i början, sen när allt börjar komma upp så blir de jätte mörkt å de går inte att ändra?
Håller på att få psykbryt typ, fan ska allt hända mig för, jag som inte kan ett skit om datorer heller, blir så less :(

Jaja, får väl försöka komma på hur man gör, säkert bara ljusstyrkan som ändrats eller nåt sånt, men hur fan ändrar man tillbaka då är ju frågan?
Nu förstår jag syftet med att kvinnor ska vara i köket, hahaha..


Ska nog spela lite Cod med lillebror nu, bra kul, ska spöa han såå hårt, huehue!
Sen ska jag nog sova tror jag, Godnatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0