sommar?!

Skrivet den: 2012-05-24 - Klockan: 22:19:53 / Kategori: Connie / Direktlänk
Har somsagt varit ledigt idag pga begravningen alla lärare ville gå på, så imorse stack jag till stallet med emma och fotade henne och hennes häst, bra mysigt att åka ut till stallet då och då faktiskt! sen åkte jag iallafall hem och la mig i solen i typ en timme, taggar till beachen haha! sen vid tre åkte jag, erika och julia till stan och handlade lite och bara va, grymt rolig dag! vi träffade alex en liten stund och så träffade vi några som hette bagge å gabbe som erika och julia känner, vet inte riktigt vem av dom som är vem än hehe.. men de blev iallafall en lyckad dag, plus att det går ju bara att älska vädret! snackade också med fanny i telefon nyss, och blev braaa taggad till provträningen på måndag! saknat att spela innebandy, inte spelat sen i mars eftersom vår säsong i östhammar slutade då, men får se hur det blir med alundas lag nu!
haaaha söta .. :')
inte bästa bilden och inte i bästa form men WHO THE HELL CARES
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0