Soft dag typ!

Skrivet den: 2012-05-18 - Klockan: 21:40:17 / Kategori: Emma / Direktlänk

Vaknade typ rätt tidigt, spelade cod med jeppe till frukosten sen drog han och mamma till uppsala, då gjorde jag inte så mycket, degade till klockan halv 2, då stack jag till Mathilda som fixade mina naglar, blev riktigt snyggt!
Tog inte vanlig franskt utan med rosa glitter istället, blev skit snyggt, fast de tog typ 4 timmar så är lite seg haha!

Efter de åt vi och nu e jag hos farmor och farfar igen, farfar fyller år, grattis!!
Senare ikv ska jag och jeppe spela amnesia å cod, ska bli riktigt kul faktiskt!

Känner att jag gör utropstecken jämt men ja har fått ticks på de heheh...
Nej nu ska jag kolla vidare på let's dance, bjuder på lite bilder yao, osminkad å skit men why not?
Pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0