snabbb bruttaaaa!

Skrivet den: 2012-05-29 - Klockan: 21:37:36 / Kategori: Emma / Direktlänk
Kännt att jag inte bloggat på ett tag, men igår hann jag inte, pluggade hela kvällen och va i stallet ett tag!
å i söndags gjorde jag något annat antar jag haha!

Är skit trött, och på både bra och dåligt humör av många olika orsaker.
Annars är det bra med mig, livet rullar på som bara den!
Känner att jag skulle behöva ´åka in till uppsala å shoppa, får bli snart typ, behöver typ mest fixa lite saker å så till swempa, så känner att jag skulle vilja åka in till hööks å så i uppsala, men jaja, de får bli snart!

Red med Matilda idag me, va jätte mysigt, blev en lugn lång ritt, jätte mysigt!
Tror jag ska rida med henne på torsdag igen, om jag har tid å så, as kul ! :D

Gick till betet med alla hästarna i söndags kväll, va riktigt kul å se, alla dampade sönder, å Breckan snodde swempas tjej, haha suet, fick massa bilder så bjuder på dom bästa nu!

Eh, vet inte vad jag ska skriva, hm, haha, bablar lixom på om massa random saker som om jag vore retard, typ ingen bryr sig, haha, bra liv!
Nej men ett till inlägg kommer väl sen, ha de så bra, pussN


Swempa och han föredetta tjej hihi

Åhh han är finast i världen, alla borde vara såååååååå avis typ hihihihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0