Seg dag

Skrivet den: 2012-05-05 - Klockan: 13:23:01 / Kategori: Emma / Direktlänk
Vaknade för några timmar sen, skulle egentligen till stan me Connie men blev inte så, aja, skönt å bara va oxå.
Tänkte dra igång en film typ, och lägga mig i soffan å dega, riktigt skönt de hah!

När jag vaknade så försökte pappa tvinga mig att springa stadsloppet, ett lopp i östhammar, en som mamma å pappa känner hade typ 2 platser kvar, så pappa försökte få med mig i de laget, skulle typ vara att springa 6.2 km, eller va de va, haha skulle aldrig palla, får väl träna lite till nästa år istället då jag lovat pappa att vara me i hans lag, får väl se hur de går med de, haha!

Skulle behöva komma ut till Swempa me, saknar honom, även fast ja va där i onsdags, pluttis ♥

Sen så håller Ebba på med en header och design till oss, klart snart tror jag, så snart blir de lite förändring på bloggen, gillas!

Glöm inte frågestunden, vill ha maaassa frågor, så fråga HÄR





haha, kul liv, pussen
Kommentarer
Postat av: Micaela

sv: jodå allt är bra med mig förutom att jag har lite ont i halsen, själv?:)

Kram

2012-05-05 @ 13:35:13
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0