Seg brud

Skrivet den: 2012-05-20 - Klockan: 21:45:04 / Kategori: Emma / Direktlänk
Förlåt för att jag inte bloggat, men har verkligen inte orkar, inte kännt för de alls, vet inte varför, men de är skönt att bara va ibland oxå.
Igår gjorde jag seriöst ingenting, låg helt död i sängen halva dagen, städade sen spelade jag hela kvällen, hah no life?
Idag red jag lektion på swempa, gick great, han har blivit så grymt duktig, och på fredag är de ett år, redan? :o
Så jävla bäst! Ska nog ut till han då och gosa gärnet!
Imorgon startar jag dagen med att åka ut till stallet och rida med Matilda, riktigt kul, då blir jag på bra humör för resten av dagen!
Så på torsdag är vi lediga igen, rätt skönt, men de är inge kul att tänka på att man är ledig för en begravning, men de blir nog bra ändå..
Ska nog ut till stallet då me, men ska inte rida, ska försöka få med mig Connie så hon kan fota oss bara, så gör du inget på torsdag så hänkar du till stallet, toppen!

Efter stallet så åkte vi och skulle hämta jeppe å pappa där dom åkte cross, så fick ja åka, hahaha, å fett stolt, för de va första gången i mitt liv jag åkte och jag klota INTE! Trödde aldrig i hela mitt liv att jag skulle klara å svänga utan att ramla, hahaha, fast dock höll ja på å ramla när ja inte hade startat den än, men de är ju en annan femma huehue

Sen efter de har jag bara degat i soffan, kollat på film och läst ut en bok, fett duktig!

Nu pallar ja inte skriva mera, haha, ska spela med brushaan, ha de braa



Älskar dig snuttis ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0