ridit, nu packa!

Skrivet den: 2012-05-10 - Klockan: 21:19:59 / Kategori: Emma / Direktlänk
Kom hem från stallet för en stund sen, hunnit duscha nu och nu ska jag börja med packningen!
Ingen som helst aning om vad ja ska ha med mig, har för mycke saker, ångest på de..
Vet ju inte hur vädret kommer va heller, för de är så jävla konstigt, först är de dåligt, sen asbra på dagen, sen spöregnar de på eftermiddagen?
Blir lite less då ja!

Red med Tora idag, va skit kul, nu ska hon börja följa med rätt ofta, så i sommar kommer de va askul, om Swempa är kvar då, men de hoppas jag verkligen!
För en gångs skull va de inte min pålle som va övertaggad och pigg, haha, han va så duktig så!

Kom nu på oxå att jag har en påtok för liten väska för allt ja vill ha me mig, buhuhu, aja, de blir nog bra tillslut, är kanske inte så vass på att packa heller.. huhu..



bjuder på bilden enormt, men de är så jag mår just nu!
Taggar en asbra helg, kommer väl inte bli så bra uppdatering, men de fixar vi!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0