panikångeeest

Skrivet den: 2012-05-22 - Klockan: 20:06:58 / Kategori: Connie / Direktlänk
haha jag lovade mig själv men kan inte låta bli, hahah jag hatar mig själv. eller egentligen så vet jag inte ifall jag bara hatar alla andra. jag hatar deppinlägg haha, men jag måste. jag hatar att bo här. jag hatar min skola. jag hatar 98% av alla som går där. jag hatar mitt utséende. jag hatar att ha så långt till allt roligt som finns att göra. östhammar är en jävla äckelhåla och det är så tråkigt så jag vill spy. jag hatar verkligen att bo här, och jag trivs verkligen inte. och jag skiter i vem som läser dethär, vad folk kommer tycka, men jag står knappt ut med någon alls som bor här. jag förstår inte vad som ens hindrar mina föräldrar från att flytta härifrån. vi hade kunnat flyttat, i januari, men det blev inte så och jag hatar det så mycket. jag hade faktiskt varit så mycket gladare då. hade nog bytt skola också. jag hatar att alla i denhär lilla hålan, eller vad man nu ska kalla det, får mig att må dåligt haha. folk kanske inte ser det, eller tror det, men så är det bara. och jag ska vara den första av er att dra så jävla långt härifrån.

puss på er.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Schysst det här ska jag komma ihåg!

2012-05-22 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0