Packaaaaaa!

Skrivet den: 2012-05-10 - Klockan: 16:14:06 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
Helt vanlig dag osv palla berätta om ingenting osv.. kom hem och hittade JÄÄÄTTEGODA kakor hemma hahaha, så jag anföll paketet! sen så satt jag å spelade gitarr ett tag å nu ska jag strax börja packa till konfalägret! Hittade också mammas uuuurmysiga tröja, typ stl 42 men vafan vi är båda små så jag fattar inte varför...
TAGGA GRÖNAN PÅ SÖNDAG, WOOOOPWOOP ska dra till ica senare idag med emma efter att hon ridit, vi ska handla godis och sånt till bussresan/lägret, mums!
Satt också och tänkte på idag, asså tänk hur många som går runt och mår dåligt på grund av deras utséende? fan ska man må dåligt pga det för? jag menar vem bestämmer vem som är fin och vem som är ful? vet att jag skrev nåt om de på facebook för någon dag sen men vafan.. läste nyss en tjejs blogg, där hon skrev hur mycket hon ogillade sitt utséende osv, när hon liksom är asfin, skulle vilja se ut som henne och många skulle nog döda för hennes utséende fan. haha va bara tvungen att skriva av mig, får damp liksom, palla ha dåligt självförtroende, okej nån gång ibland det får ju alla, men när man ser ut som en jävla modell så vafan, då blir man ju typ nere själv haha :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0