Ny design å hela tjudeluttan

Skrivet den: 2012-05-05 - Klockan: 21:17:56 / Kategori: Emma / Direktlänk
Tack så jätte mycket Ebba för hjälpen, skit snyggt blev de!
Tycker ni kan kika in på henne blogg, den hittar ni här! <-

Så är bloglovin' fixat, så följ oss där vetja! :D

Vet inte vad ja ska skriva mer, haha, vart å köpt godis precis, klagar inte, så är jag hundvakt me, hihi typ as mysigt såhär på lördagskvällen
Funderar typ på att lägga mig rätt tidigt imorgon, ska till kyrkan å typ hjälpa till på någon gudstjänst med Vendela imorgon vid 11, palla att ja kommer va helt död, typ däcka där, för hur många gånger jag än säger att jag ska lägga mig tidigt, så lägger jag mig skit sent, bra less, haha!

kände att de här blev ett rätt ovärt inlägg, men tack Ebba för hjälpen osv



Nemi sötii ♥



You are the fire baby, the fire .


pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0