lyckligaste tjejen i världen

Skrivet den: 2012-05-26 - Klockan: 22:30:09 / Kategori: Emma / Direktlänk
Konfirmationen gick jätte bra, bara lite as jobbigt att stå upp me klackskor typ 5 timmar, haha, bra slut i fötterna..
Och jag är seriöst den gladaste flickan i världen, igår hade jag ju ridit swempa i ett år, och idag får jag honom som en konfirmationspresent
JAG ÄR HÄSTÄGARE?

Dom hade tydligen vetat om dehär i ett halvår, gud så taskigt :(
nej men jag fick typ en chock, började gråta och kunde inte få fram ett ord, helt sjukt, aldrig varit såhär glad på typ evigheter!
Dom sa att jag skulle ta på mig vandringsskor, för jag skulle gå, jag skulle ta på mig badkläder för jag skulle bada, och jag skulle få ha ögonbindel på mig, fatta ju ingenting jag, haha, men så åkte dom lite överallt i östhammar, så jag inte skulle känna igen mig på vägen typ, å så när dom stannat bilen ledde dom fram mig till swempa, som stog där med ett rosa band med rosetter runt hela magen, och en stor skylt där de stog "havremoppe" på, finfina swempa, nu är han min, helt sjukt så glad jag är!!!
WIIIIIIIIIIIIIIIII

Nej men seriöst, de här kommer bli sjukt så underbart, kommer vara glad i evigheter, kunde aldrig ens tro att jag skulle få en häst i konfirmationspresent, åhåhåh, är fortfarande helt stum, vet inte vart jag ska ta vägen typ :')

Nej nu ska ja sluta tjata om dehär, nu vet ni iallafall hur glad jag är, ihihihi

Glädjetårar ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0