Längtar sönder till sommarlovet!

Skrivet den: 2012-05-31 - Klockan: 21:36:48 / Kategori: Emma / Direktlänk
Vädret är totalt skit, hatar de så jävla hårt, men de blir bättre hoppas jag, verkligen!!
Bara 12 dagar kvar nu, kommer gå as fort, åh så ja längtar!
Typ, till grönan om 9 dagar, åhhhh va kul! Å till skolavslutningen, är så mysigt på dagen, sen österby på kvällen, Ailu crash och norlie & kkv, kan ju inte bli annat än asbra, taggad som fuck!

Bara hoppas på asbra väder båda dagarna där, haha yäyä!

Nej men palla livet, suttit och pluggat sexualkunskap typ halva kvällen, helt fucking sämst!
Å har sovmorgon imorgon me, kan va den lyckligaste stunden i mitt liv när jag hörde de, hahah, wii
fast, ska typ upp vid 8 ändå, kul liv, haha.. Så har jag haft hicka 3 ggr idag, hatar att ha hicka, less på de me, hahah....
Helgen kommer bli asbra!, ska sova hos Tora hela helgen för att mamma och pappa ska till Gotland, wihi så kul ! :D

nej men ja vet, är fett random, har ingenting att skriva om, haha, orkar inte..
nej men ska inte sitta å babla om massa onödiga saker, höres!


Vill återigen bara säga att jag är oerhört tacksam över att ha denna idiot som bästavän, helt sjukt så glad jag är över att ha dig, älskar dig över allt annat. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0