ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Skrivet den: 2012-05-28 - Klockan: 17:22:54 / Kategori: Connie / Direktlänk
Varit en jtteskön dag i skolan idag, trodde tyvärr att jag skulle få göra matteprovet idag eftersom jag va sjuk i onsdags, så jag satt och pluggade till sent och min syster hjälpte mig att fatta, helt i onödan haha.. vi hade vikarie på idrotten så när vi orientera behövde vi bara ta en kontroll, orienterade med karro som hade glömt idrottskläder så blev inget spring, yeees! hahah jag är fan lat... men nu när jag kom hem städade jag rummet, spelade cod, packade målvaktsgrejerna och ska strax käka, sen vid 6 drar jag, julia och karin iväg på provträning i alunda, grymt! är inte i form eller nånting men bra taggad endå haha, inte spelat innebandy sen i typ mars.. jaja ska bli kul iallafall!
drar en sådär halvlatch bild från senaste (också vår första) säsongens första match mot fbc med östhammar!
drar lite kort att vårt lag i östhammar, ibk östhammar f97, startade hösten 2010, då började jag stå i mål. och den säsongen spelade vi ingen serie, så första serien var senaste säsongen vi spelade, 2011-12, och de gick ju sådär. vi är väl inte det bästa laget men gud vad jag kommer sakna lagandan och allihopa ifall jag byter lag! vi förlorade typ alla matcher vi spelade men vi vägrade ge upp, och vi blev absolut inte ledsna heller, tvärtom, party i omklädningsrummen hahaha! och jag var särskilt stolt över er på sista storvretamatchen när vi bara förlorade med 1-0, när vi första matchen förlorade med hela 11-1 haha! och sista matchen mot tierp var ju spelet bara grymt, 6-2 blev det! och maxicup in my heart, båda åren ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0