jag hörde vad du sa, bakom ryggen vad du sa

Skrivet den: 2012-05-25 - Klockan: 21:08:01 / Kategori: Connie / Direktlänk
braaaa chill i skolan idag! fick först tillbaks engelskaproven, fick C, blev nöjd för hade inte pluggat nånting hehe.. så kollade vi bara nå ljusgrej på fysiken, + att vi har vikarie så de är ju skönt! och så var det vattenkrig i skolan idag, så vår idrottslärare va tvungen att ha hand om det så vi behövde inte orientera idag, yeeees! vi skulle springa upp till spåret och sen tillbaka, men jag, alice, sofia å lara la oss och sola, HIHI VA BUUSIGAAA! så hade vi aslång lunchrast så satte mig ute igen och mina ben börjar bli neegrooo! på svenskan fick vi tillbaks våra Tema Kärlek's-häften, fick C på den med! och på bilden skulle vi bara redovisa en bild och sen när jag kom hem solade jag ännu mera, älska vädreeeet! ♥ och imorn är det konfirmation, bra taggad hahaha!
tja jag är forever alone ♥♥♥
najs, ser ut som om att jag har en rastafläta.. MEN DE HAAAR JAG INTEEEE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0