It's the little things that makes life big.

Skrivet den: 2012-05-22 - Klockan: 21:39:10 / Kategori: Emma / Direktlänk
Vet inte vad ja ska blogga om, men jag hade världens lust å blogga, så de får väl bli ett inlägg igen då, om ingenting typ, haha, fyfan va tråkigt..

Färgade ju håret igår, vart riktigt bra, men skulle kunna ha lite mörkare!
Synd bara att jag måste klippa mig innan konfan, för de kommer vara jätte kort, jaja, blir säkert bra ändå, hoppas jag hah..
Har funderat jätte länge på att köpa löshår, men har köpt massa andra saker istället, typ, mobilen, å nu ska jag spara ihop till en stationär dator, så de kommer ju ta as lång tid, less, yess!

Så en sak jag inte fattar, är om nån typ grupp på facebook lägger ut en bild på nåt, så skriver ju alla ba; FIRST!
typ, men vafan är grejen me de? Fattar inte de, haha, kan ju va asmånga som sett innan eller?
Aja ingen aning, vart fan kom de ens ifrån från början? Bara drygt typ, inte för att jag ens behöver störa mig på skiten, men ja gör de ändå, för att de är så lätt att störa sig på små saker, haha :s

Har absolut ingenting att göra, as tråkigt..
Får väl typ tagga nån springnings sak för hela skolan imorgon, bra less på de me, pallar förmodligen, så valde jag springa på tid, så måste man ju springa på som fan för att inte göra bort sig typ? Va fan tänker jag me ibland haha?
Jaja, springer med en kompis, ska nog gå asbra! Även fast jag tappat kondisen, hatar att inte träna innebandy, å övriga träningen går ju åt helvete, haha, palla liiivet..

Nu ska jag nog göra något annat, bjuder på en bild från när karin å ja fota igår, pussen

Sommaaaar ♥♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0