i'm single because god is busy writing me the best love story ♥

Skrivet den: 2012-05-19 - Klockan: 22:39:36 / Kategori: Connie / Direktlänk
Har varit en asskön dag, men bättre kunde den väl blivit endå! Vaknade typ vid 9 och fixade mig osv, jag och alice tog 11.45-bussen till stan och sen åkte vi till storvreta och kollade på fotbollsmatch, var fett stolta att vi hittade vart vi skulle av bussen osv hahaha! storvreta vann iallafall med 4-2 mot tärnsjö (?). alice lärde mig att käka calipposhots hahahah! gick ju käpprätt åt helvete först :$ aja efter matchen gick vi en AAAASLÅNG (okej jag överdriver men jag är lat..) väg hem till toffe, (förresten så va huset aaasfint haha!) och han skulle duscha och så så vi väntade i hans rum med hans lillkusin, åååh så söt jag dör! sen gick vi iallafall ut och gick lite i storvreta, satt vid skolan ett tag, sen skulle jag och alice dra hem, typ vid 17 tog vi en buss därifrån? vi försökte få med oss toffe men de gick ju inge bra, han vägrade, lata jävel.... vi skulle kommit fram till centralstation kl 18.13 å då skulle vi hinna med 18.18-bussen som gick till östhammar, men bussen va ju såklart försenad så vi hann inte, så vi köpte mackor och satte oss inne på station och åt dom eheheh.. tog ett par bilder idag så lägger upp dom, bra kul dag var det iallafall!

^ASSÅ AAAAWW! ♥
^gratis ninja-lektioner :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0