I wont get up without a fight

Skrivet den: 2012-05-25 - Klockan: 22:48:26 / Kategori: Emma / Direktlänk
De asbra vädret bara poffade bort nu på kvällen, regnar rätt mycke ändå, skit drygt, men jaja, huvudsaken de är bra väder imorgon på konfirmationen typ!
Har typ varit för varmt för att göra någonting alls, dör seriöst..
Idag när ja varit hemma från skolan ett tag, ropar pappa på mig att komma ner, så står han med en hink, så lyfter han upp hinken så är det seriöst den störstaste spindeln jag någonsin sett i mitt liv utanför furuvik då, i den där hinken, och jag har världens spindelfobi, så jag ställde mig och gallskrek, haha, gud så rädd, å jag kommer vara jätte hes imorgon, för jag skriker hela tiden för de är spindlar överallt, å ja behöver ha rösten för vi ska sjunga, buhuh, jaja, de blir bra!

Så måste jag typ sova för jag ska upp tidigt imorgon för att hinna duscha osv, pallar inte, vill sova.. Nej men ser fram emot morgondagen jätte mycke, blir nog kul tror jag, om man bortser från dom 5 timmarna i kyrkan (y
Nu ska jag unna mig med en påse godis, wii, ogoottt! Kommer typ rulla fram snart,hahahaha!
Så har jag ju ridit swempa i ett år idag, wii, grattis till oss typ, han e fking bäst!
nej men bara för att jag har tråkigt tänkte jag bomba me lite bilder sen igår, så ni får stå ut nu ;)


Bra att man har värsta fotografen, blir asfina bilder, även fast hästen är lite glupsk å bara vill äta, haha :(
Värsta bildbomben, sorry, men jaja, ska spela nu, ha de bäst, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0