i still turn to you

Skrivet den: 2012-05-23 - Klockan: 20:24:45 / Kategori: Connie / Direktlänk
vaknade med migrän imorse så stannade hemma, hatar att jag får det ofta, jag va liksom astaggad på skoljoggen haha.. somnade iallafall om och vaknade klockan ett, då käkade jag å pappa lunch och sen åkte han till jobbet. gick å la mig ute på altanen å solade i typ 1 och en halv timme, bra skönt! sen så gjorde jag inte så mycket, satt mest i köket med mamma å syrran. laddat ner två filmer, Insidious och Kung Fu Panda haha :D ska kolla på kung fu panda nu och insidious lite senare när det blivit mörkare ute, det är seriöst den värsta skräckfilmen jag nånsin sett, och jag har sett bra många haha, så jag fattar inte varför jag ens ska kolla på den, själv också :s aja imorn har vi ledigt för de är no-lärarens begravning och de va så många lärare som ville på den så dom fick inte ihop schemat. ska till stallet med emma på morgonen för att fota hene och hennes häst, och sen ville jag dra till gränby för att handla lite saker jag behöver och sen vidare till stan, men pallar inte åka själv, så om någon vill hänga med hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0