Hemma, förkyld, trött, livet leker!

Skrivet den: 2012-05-16 - Klockan: 16:57:29 / Kategori: Emma / Direktlänk
Kom ju då hem igår jag me, orkar inte skriva allt vi gjorde eftersom Connie gjorde de, men de har varit riktigt roligt faktiskt, man har nog kommit närmre dom flesta personer typ!
Fast man är riktigt trött nu, och jag är hur förkyld som helst, vi va i Stockholm hela dagen när de regnade som mest, så är lite less på livet för tillfället, hatar att vara förkyld, fy fan.
Sen så hade vi sån tur med vädret när vi skulle till grönalund, regnat alla dagar, så va de super fint väder på söndagen, synd bara att vi va på grönan i 4 timmar bara, för att vi skulle ha högmässa där vi bodde och äta innan, så onödigt, men jaja, de va kul ändå!
Blev upptvingad i frittfall, hade typ självmordstankar när vi åkte upp, de hemskaste jag gjort i hela mitt liv typ, fy helvete, första gången va inge rolig alls, sen så drog jag å Ellen och åkte 2 gånger till efter nån timme, 3 gånger lixom ?!?! hahah normal tjej.. Nästa gång blir de tilt! :D
Lite mindre än en månad tills jag och Connie ska till grönan med Sandvik igen, wihoo!

Så hade vi ju somsagt konfa-kampen, va kul de me, tror dock inte de gick så bra för oss, men jaja, mycke skratt iallafall, jag va den i laget som fick sitta tyst i en timme, för alla andra va å bada å vi låg efter, gick väl sådär egentligen, fick inte skratta å alla försökte ju få en å skratta, men satt med en filt över huvudet och hade världens smile å så, haha, men ja höll mig! Riktigt stolt faktiskt, har nog aldrig i hela mitt liv varit tyst i en hel timme förut, haha, och har nog aldrig tänkt på så mycke saker jag gjorde förut heller! :D
Nej men veckan har varit toppen, kommer sakna konfan så mycke, även fast man är lite less på den på tisdagarna haha..

Nu ska jag sticka ut till Swempa som jag har saknat något otroligt, bilder kommer sen, puss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0